" الحلم لا يختلف كثيرا عن الفعل ، كما يعتقد الكثيرون . كل فعل بشري كان حلم من قبل، وقد يكون حلم بعده"
بنيمين زئيب هرتسل
من وسائل الإعلام
توصيات من المشاركين
“I recall the first time we stood at the gate and watched them for the first time. I wasn’t sure what to expect and it was both frightening and exciting. I was hoping to find friends there, and indeed I did”
A 4th grade student
Nofim Elementary school, Migdal-Ha’Emek
"התכנית אפשרה לנו להכיר את האדם, התרבות, לקרב לבבות, להפחית דעות קדומות ולהעצים את התלמידים"
סוהיר עבדאלראזק-פאהום
מנהלת בי"ס יסודי אלשרק, נצרת
"הילדים מאוד נהנו, המנחים עשו עבודה נהדרת, הצליחו להעלות את כל הפחדים והדעות הקדומות, לשים אותם על השולחן ולתת לגטימציה לכל הרגשות. הילדים מחכים לעוד ומתרגשים"
אריאלה שיין
סגנית מנהל חט"ב יערת העמק
אני זוכר את הרגע שעמדנו בשער והסתכלנו עליהם בפעם הראשונה. לא ידעתי למה לצפות וזה היה מפחיד אבל גם מרגש. קיוויתי למצוא שם חברים ובאמת מצאתי"
תלמיד מכיתה ד
בבית ספר נופים מגדל העמק
"חשוב לדעת על תרבות השכנים כדי לדעת איך לפנות לצד השני"
תלמיד כיתה י
מבית הספר עמל לידי דיוויס
"הגענו למפגש עם חששות ומתח, אך מהר מאוד התלמידים שברו את הקרח, התחברו, נפתחו ושיתפו פעולה. לראות אותם הולכים יחד בהפסקה, מדברים ומכירים, מחליפים טלפונים ואינסטגרם - פשוט חימם את הלב".
מחנך כיתה ט
בית ספר בכרמל
"كان لقاء رائعا ومثيرا حقا! أشعر أننا قد بدأنا شراكة جديدة يمكن أن تؤدي إلى الكثير من التعاون والإخوة المتبادلة"
ناصر نصار
مدير مدرسة طرعان ج الابتدائية
"ما يميّز هذا البرنامج هو القيمة الأخلاقية لكل لقاء على حدى، إن ميسّري البرنامج محبوبين من قبل التلاميذ، كما يسهل الوصول إلى الطاقم الذي لا يبخل بالمساعدة"
فاتنة بشارة
مديرة مدرسة الزهراء، الطيرة
"סחתיין על היוזמה! זו ההזדמנות שלנו כהורים וכמחנכים לעשות שינוי. הילדים שלנו חייבים להיפגש וחייבים לדבר! מבחינתי זה חשוב יותר מכל שיעור, מכל מבחן. תודה רבה!"
אביו של תלמיד כיתה ט
רמת השרון
״גיליתי שיש מילים דומות בערבית ועברית. אנחנו בני אדם ויש לנו הרבה דברים שונים, אבל צריך להתייחס לדברים הדומים״
תלמיד כיתה ד
יסודי אלמג׳ד נצרת
يعني التسامح القبول بوجود الخلافات، مع الإبقاء على الاحترام المتبادل. التسامح يعني أن يغفر المرء للآخر، حتى لو كان مخطئا.
تلميذة من الصف الثامن
مدرسة الحكمة، الناصرة
“A New Way's diverse activity and the early intervention age constitute an excellent ground to promote good relations between the different groups within the Israeli society".
Sarah Abu-Kaf, Ph.D
Head Conflict Mngmnt & Resolution Program, Ben-Gurion University
“While reviewing the Ministry of Education questionnaires, it was clear that the ‘accept the other’ parameter among 4th graders, was higher comparing with the rest of the students. We believe this was thanks to their participation in the ‘a New Way’ program”
Fani Noyman
Golan Elementary School, Nof-Galil
"لقد خفت من لقاء اليوم ولم أرغب بالخروج من المنزل.. ولكنني استمتعت حقا باللقاء، وها أنا الآن أرفض الخروج من هنا"
تلميذ من الصف الرابع
مدرسة المجد الابتدائية، الناصرة
"היה מדהים, חוויה ייחודית והילדים התרגשו, אנחנו מצפים למפגש הבא! התלמידים בסיכום היום ספרו לי שהיה להם חששות לפני והם למדו להכיר אחד את השני וממש נוצרה חברות"
עצמת ג'יוסי
מחנכת יסודי אג'יאל ג'לג'וליה