top of page
תמונה מתוך פעילות העמותה
התכנית לשותפות בין בתי ספר 4

​" الحلم لا يختلف كثيرا عن الفعل ، كما يعتقد الكثيرون . كل فعل بشري كان حلم من قبل، وقد  يكون حلم بعده"

 

بنيمين زئيب هرتسل

מן התקשורת

من وسائل الإعلام

צילום של כתבה בעיתון

בחיים, אפשר אחרת: מגדל העמק

כתבה כרמליסט

תוכנית ייחודית בערים מעורבות יצאה לדרך

צילום מתוך הכתבה

צפו בכתבה: "פועלים יחד" בערוץ הטלויזיה מכאן 33

תמונה מתוך הכנס

פרס ירושלים לאחדות ישראל במעמד נשיא המדינה

"אפשר אחרת" בעיתון הארץ

מגזין בקיצור

הישג למפגשי נוער יהודי-ערבי

צילום מתוך הכתבה

מפגש תלמידי חטיבת ביניים מטירה ומרמת השרון

תמונות מפעילויות במטה

במטה יהודה שוברים שיאים בחיים משותפים!

צילום מתוך הכתבה

תלמידים מוכיחים: תוכניות חינוכיות מסייעות לחיים משותפים

prize image

Berlson prize Laureate

תמונה שתי ילדות בתוכנית

Encounters that fight bias among Israeli Jewish and Arab kids

צילום מתוך ראיון טלוויזיוני

ראיון עם ניקולאס, העולם הבוקר, ערוץ 13

توصيات من المشاركين

מרכאות@2x.png

“I recall the first time we stood at the gate and watched them for the first time. I wasn’t sure what to expect and it was both frightening and exciting. I was hoping to find friends there, and indeed I did”

A 4th grade student

Nofim Elementary school, Migdal-Ha’Emek

מרכאות@2x.png

"התכנית אפשרה לנו להכיר את האדם, התרבות, לקרב לבבות, להפחית דעות קדומות ולהעצים את התלמידים"

סוהיר עבדאלראזק-פאהום

מנהלת בי"ס יסודי אלשרק, נצרת

מרכאות@2x.png

"הילדים מאוד נהנו, המנחים עשו עבודה נהדרת, הצליחו להעלות את כל הפחדים והדעות הקדומות, לשים אותם על השולחן ולתת לגטימציה לכל הרגשות. הילדים מחכים לעוד ומתרגשים"

אריאלה שיין

סגנית מנהל חט"ב יערת העמק

מרכאות@2x.png

אני זוכר את הרגע שעמדנו בשער והסתכלנו עליהם בפעם הראשונה. לא ידעתי למה לצפות וזה היה מפחיד אבל גם מרגש. קיוויתי למצוא שם חברים ובאמת מצאתי"

תלמיד מכיתה ד

בבית ספר נופים מגדל העמק

מרכאות@2x.png

"חשוב לדעת על תרבות השכנים כדי לדעת איך לפנות לצד השני"

תלמיד כיתה י

מבית הספר עמל לידי דיוויס

מרכאות@2x.png

"הגענו למפגש עם חששות ומתח, אך מהר מאוד התלמידים שברו את הקרח, התחברו, נפתחו ושיתפו פעולה. לראות אותם הולכים יחד בהפסקה, מדברים ומכירים, מחליפים טלפונים ואינסטגרם - פשוט חימם את הלב". 

מחנך כיתה ט

בית ספר בכרמל

מרכאות@2x.png

"كان لقاء رائعا ومثيرا حقا! أشعر أننا قد بدأنا شراكة جديدة يمكن أن تؤدي إلى الكثير من التعاون والإخوة المتبادلة"

ناصر نصار

مدير مدرسة طرعان ج الابتدائية

מרכאות@2x.png

"ما يميّز هذا البرنامج هو القيمة الأخلاقية لكل لقاء على حدى، إن ميسّري البرنامج محبوبين من قبل التلاميذ، كما يسهل الوصول إلى الطاقم الذي لا يبخل بالمساعدة"

فاتنة بشارة

مديرة مدرسة الزهراء، الطيرة

מרכאות@2x.png

"סחתיין על היוזמה! זו ההזדמנות שלנו כהורים וכמחנכים לעשות שינוי. הילדים שלנו חייבים להיפגש וחייבים לדבר! מבחינתי זה חשוב יותר מכל שיעור, מכל מבחן. תודה רבה!"

אביו של תלמיד כיתה ט

רמת השרון

מרכאות@2x.png

״גיליתי שיש מילים דומות בערבית ועברית.  אנחנו בני אדם ויש לנו הרבה דברים שונים, אבל צריך להתייחס לדברים הדומים״

תלמיד כיתה ד

יסודי אלמג׳ד נצרת

מרכאות@2x.png

يعني التسامح القبول بوجود الخلافات، مع الإبقاء على الاحترام المتبادل. التسامح يعني أن يغفر المرء للآخر، حتى لو كان مخطئا.

تلميذة من الصف الثامن

مدرسة الحكمة، الناصرة

מרכאות@2x.png

“A New Way's diverse activity and the early intervention age constitute an excellent ground to promote good relations between the different groups within the Israeli society". 

Sarah Abu-Kaf, Ph.D

Head Conflict Mngmnt & Resolution Program, Ben-Gurion University

מרכאות@2x.png

“While reviewing the Ministry of Education questionnaires, it was clear that the ‘accept the other’ parameter among 4th graders, was higher comparing with the rest of the students. We believe this was thanks to their participation in the ‘a New Way’ program” 

Fani Noyman

Golan Elementary School, Nof-Galil

מרכאות@2x.png

"لقد خفت من لقاء اليوم ولم أرغب بالخروج من المنزل.. ولكنني استمتعت حقا باللقاء، وها أنا الآن أرفض الخروج من هنا"

تلميذ من الصف الرابع

مدرسة المجد الابتدائية، الناصرة

מרכאות@2x.png

"היה מדהים, חוויה ייחודית והילדים התרגשו, אנחנו מצפים למפגש הבא! התלמידים בסיכום היום ספרו לי שהיה להם חששות לפני והם למדו להכיר אחד את השני וממש נוצרה חברות"

עצמת ג'יוסי

מחנכת יסודי אג'יאל ג'לג'וליה

המלצות
bottom of page